Reklamációs jegyzőkönyv száma
Reklamációs jegyzőkönyv száma: ....................../az eladó által kitöltendő/
Eladó: Opre' Cidery s.r.o., Budimír 42, 044 43 Budimír, cégjegyzékszám: 47 975 504, e-mail: info@oprebrothers.com
- a) Vevő: .................................................................................................................................................
- b) Reklamált termék: ………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………
- c) Vásárlási igazolás száma: .............................. d) A termék megvásárlásának dátuma: ...................................
- e) A reklamáció benyújtásának dátuma: ..................................................................................................................
- f) Reklamált hibák ......................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
Tanulságok a fogyasztók számára: A reklamációkezelési eljárás 27. pontja szerint.
- g) A fogyasztó választotta és igényt tart a következőkre: □ a hiba megfelelő, időben és ingyenesen történő eltávolítása, □ a termék cseréje, □ a termék alkatrészének cseréje, □ a hibás termék cseréje hibátlan termékkel, □ az adásvételi szerződés felbontása, □ ésszerű árengedmény a termék árából. /a fogyasztónak a fenti lehetőségek egyikét kell bejelölnie/
- h) A reklamáció Eladó általi kezelésének módjának meghatározása: □ azonnal, □ 3 munkanapon belül/összetett eset esetén/, □ legkésőbb az igény bejelentésétől számított 30 napon belül/ a termék összetett műszaki értékelése szükséges/
- i) reklamációkezelés: □ azonnal, □ az igényt a következő napokon dolgozzák fel: ...............................
Vevő: ............................................... Eladó: .............................................
/aláírás csak postai úton történő igénylés esetén/
- j) A reklamáció kezelésének módja:
□ írásbeli felhívás a.................... átvételére.
- k) *A reklamációt elfogadták: □ a hiba ingyenes elhárítása - javítás, □ a termék cseréje, □ a termék alkatrészének cseréje, □ a hibás termék cseréje hibátlan termékre, □ az adásvételi szerződéstől való elállás, □ a termék árának..........%-os ésszerű mértékű kedvezménye...........euró értékben,
l)*A reklamációt elutasították, indokolás:
………………………………………………………………………………………………………………
………………….…………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………
A reklamáció teljesítésének időpontja: ....................................................
Eladó: ............................................. Vevő: ...............................................