Reklamációs jegyzőkönyv száma

Reklamációs jegyzőkönyv száma: ....................../az eladó által kitöltendő/

Eladó: Opre' Cidery s.r.o., Budimír 42, 044 43 Budimír, cégjegyzékszám: 47 975 504, e-mail: info@oprebrothers.com

 

  1. a) Vevő: .................................................................................................................................................
  2. b) Reklamált termék: ………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

  1. c) Vásárlási igazolás száma: ..............................   d) A termék megvásárlásának dátuma: ...................................
  2. e) A reklamáció benyújtásának dátuma: ..................................................................................................................
  3. f) Reklamált hibák ......................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Tanulságok a fogyasztók számára: A reklamációkezelési eljárás 27. pontja szerint.

  1. g) A fogyasztó választotta és igényt tart a következőkre: □ a hiba megfelelő, időben és ingyenesen történő eltávolítása, □ a termék cseréje, □ a termék alkatrészének cseréje, □ a hibás termék cseréje hibátlan termékkel, □ az adásvételi szerződés felbontása, □ ésszerű árengedmény a termék árából. /a fogyasztónak a fenti lehetőségek egyikét kell bejelölnie/
  2. h) A reklamáció Eladó általi kezelésének módjának meghatározása: □ azonnal, □ 3 munkanapon belül/összetett eset esetén/, □ legkésőbb az igény bejelentésétől számított 30 napon belül/ a termék összetett műszaki értékelése szükséges/
  3. i) reklamációkezelés: □ azonnal, □ az igényt a következő napokon dolgozzák fel: ...............................

Vevő: ...............................................                                  Eladó: .............................................

/aláírás csak postai úton történő igénylés esetén/

  1. j) A reklamáció kezelésének módja: 

□ írásbeli felhívás a.................... átvételére.

  1. k) *A reklamációt elfogadták: □ a hiba ingyenes elhárítása - javítás, □ a termék cseréje, □ a termék alkatrészének cseréje, □ a hibás termék cseréje hibátlan termékre, □ az adásvételi szerződéstől való elállás, □ a termék árának..........%-os ésszerű mértékű kedvezménye...........euró értékben,                                               

l)*A reklamációt elutasították, indokolás:

………………………………………………………………………………………………………………

………………….…………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………

 

A reklamáció teljesítésének időpontja: ....................................................



Eladó: .............................................                                       Vevő: ...............................................